Včasih se mi zdi, da zelo malo polagamo pozornost na interier v delovnih pisarnah in ostalih poslovnih prostorih. Namreč tudi tej prostori je dobro, da so estetski, funkcionalni in udobni. Saj tudi na delovnih mestih prav tako preživimo celih osem ur.
Predvsem pa je dobro, da se za oblikovanje in ureditev prostora, za celoten interier upošteva:
- funkcionalnost, da ima da nek svoj namen in je enostaven za uporabo in dostopen;
- estetika, da je izbor barv, materialov in dekoracije imajo nek smisel in harmonijo ter tako ustvarijo dobro in prijetno vzdušje;
- udobje, da je pri postavitvi in umestitvi v prostor upoštevano tudi tako, da sev njem počutiš sproščeno, da se upošteva morda tudi en del zasebnosti;
- ergonomija, da je pohištvo prilagojeno tudi boljši produktivnosti;
- osvetlitev, je prav tako pomembna tudi za interier, saj zelo močno vpliva tudi na razpoloženje;
- materiali, izbor njih je prav tako zelo pomembne, saj pravi izbor lahko poudari notranjost prostora, stabilnost, prav tako pa tudi uporaba lesenih izdelkov pomirja;
- pretok prostora, je tudi dobro upoštevati, saj ta omogoča lažje gibanje in pripomore k večji funkcionalnosti, prav tako, pa še posebej, če je ta prostor namenjen več osebam, da se te ne motijo zaradi morebitnega umikanja in tako dalje.
Tako je res zelo pomembno, katero pohištvo izberemo, kako ga postavi. Tudi izbor barve in teksture zelo močno vpliva na vzdušje in razpoloženje. Dekorativni elementi lahko prav tako dvignejo razpoloženje, lahko pa ga tudi potisnejo dol. Velikokrat pa pozabimo tudi na akustiko, ki pa je prav tako pomembna za zmanjšanje hrupa. Navsezadnje interier dosti vpliva tudi na kakovost dela, saj če še enkrat poudarimo tudi razpoloženje, navsezadnje vpliva na produktivnost in predvsem na energijsko učinkovitost, prav tako pa tudi na zdravje zaposlenih in s tem posledično je tudi manj bolniških.
No, na koncu le ni vse v interjerju, ampak vseeno pa predstavlja en večji del.